Regulamin, który właśnie czytasz stanowi uporządkowane zasady funkcjonowania Strony Internetowej https://lamilu.com.pl . Znajdziesz w nim m.in. ogólne zasady zawierania umów za pośrednictwem strony, zasady współpracy, a także informacje dotyczące odstępowania od umowy i składania reklamacji.
Informacje znajdujące się na stronie https://lamilu.com.pl, czy w poniższym Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a zaproszenie do zawarcia umowy.
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących treści Regulaminu i informacji dostępnych na Stronie Internetowej, skontaktuj się ze mną: salon@lamilu.com.pl, tel. +48 798 708 027.
§1 Definicje
Na potrzeby niniejszego Regulaminu, przyjmuje się następujące definicje poniższych terminów.
- Cena – wskazane w polskich złotych wynagrodzenie wraz z podatkami należne Lamilu z tytułu zawartej Umowy. Wszystkie podane w Sklepie ceny są cenami brutto.
- Cena promocyjna – Cena Produktu w Sklepie po obniżeniu w związku z ogłoszeniem Promocji.
- Lamilu – Milena Więcierzewska prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Lamilu Milena Więcierzewska, adres: ul. Błotna 1, 03-592 Warszawa, NIP: 7591713220, REGON: 362647296, adres e-mail: salon@lamilu.com.pl, tel. +48 798 708 027.
- Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
- Formularz Zamówienia – formularz służący do złożenia zamówienia na Produkty.
- Klient – Konsument lub Przedsiębiorca będący osobą fizyczną lub osobą prawną, który dokonuje zakupu Produktów lub korzysta z Usługi Elektronicznej.
- k.c. – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).
- Konsument – osoba fizyczna, zawierająca z Lamilu Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, czyli osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu Produktu lub korzysta z usługi elektronicznej, kiedy z treści Umowy wynika, że Umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego w oparciu o dane o przedmiocie działalności gospodarczej udostępnionych w CEIDG.
- Koszyk – funkcjonalność Sklepu umożliwiająca Klientowi wyświetlenie podsumowania Zamówienia, wskazująca Ceny poszczególnych Produktów, wprowadzenie kodów rabatowych oraz złożenie Zamówienia. Dodanie Produktów do Koszyka nie stanowi ich rezerwacji.
- Produkt – Treści cyfrowe lub usługi będące przedmiotem Umowy. Szczegółowy opis Produktu oraz jego Cena są dostępne na podstronie Strony Internetowej przy prezentowanych Produktach.
- Promocja – szczególne warunki zawarcia Umowy proponowane przez Lamilu w określonym czasie, z których Klient może skorzystać na określonych przez Lamilu zasadach, np. obniżenie ceny Produktu, kody rabatowe.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna lub osoba prawna prowadząca działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu Produktu lub korzysta z Usługi Elektronicznej, kiedy z treści Umowy wynika, że Umowa ta jest bezpośrednio związana z wykonywaną przez Przedsiębiorcę działalnością gospodarczą i posiada dla Przedsiębiorcy charakter zawodowy.
- Regulamin – Niniejszy dokument.
- Sklep – sklep internetowy działający na Stronie internetowej, umożliwiający dodanie Produktów do Koszyka i złożenie Zamówienia.
- Strona Internetowa – serwis internetowy znajdujący się pod adresem https://lamilu.com.pl.
- Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
- Umowa – umowa sprzedaży lub świadczenia usług zawierana pomiędzy Lamilu a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
- Usługa Elektroniczna – świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r, poz. 344 z późn. zm.), przez Lamilu na rzecz Klienta za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
- p.k. – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
- p.a. – Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2509).
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktów.
§2 Kontakt
- Dane kontaktowe Lamilu:
- Adres korespondencyjny Lamilu: ul. Błotna 1, 03-592 Warszawa;
- Adres e-mail: szkolenia@lamilu.com.pl; reklamacje@lamilu.com.pl; wspolpraca@lamilu.com.pl; salon@lamilu.com.pl,
- Nr kontaktowy: +48 798 708 027.
- Numer rachunku bankowego Lamilu: 65 1140 2004 0000 3202 7591 8214
- Lamilu udziela odpowiedzi na wiadomości w dni robocze zgodnie z kolejnością wpływu.
§3 Postanowienia ogólne
- Za pośrednictwem Strony Internetowej, Lamilu świadczy na rzecz Klienta określone Usługi Elektroniczne. Ponadto Klient może zawrzeć Lamilu Umowę, której przedmiotem może być w szczególności:
- świadczenie usług (przeprowadzenie Szkolenia stacjonarnego);
- dostarczenie Treści cyfrowych (np. e-booków, szkoleń on-line);
- Na Stronie Internetowej są ponadto prezentowane opisy zabiegów kosmetycznych. W przypadku tego rodzaju usług, zapisy odbywają się telefonicznie, e-mailowo lub za pośrednictwem kanałów społecznościowych Lamilu. Nie jest możliwa rezerwacja terminu ani zakup za pośrednictwem Formularza Zamówień.
- Klient jest zobowiązany zapoznać się z treścią Regulaminu przed zawarciem Umowy. W przypadku, jeżeli Klient nie akceptuje jego postanowień, nie powinien składać Zamówienia.
§4 Świadczenie usług drogą elektroniczną
- Do pełnego korzystania ze Strony Internetowej Klient nie potrzebuje specjalnego sprzętu czy oprogramowania. Niezbędne jednak są:
- komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu o minimalnej prędkości 5 Mb/s,
- skonfigurowana i aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki typu cookies oraz JavaScript (np. Google Chrome, Opera, Internet Explorer),
- skonfigurowane i aktywne konto e-mail,
- w przypadku załączników poczty elektronicznej, a także Treści cyfrowych – oprogramowanie komputerowe obsługujące pliki danego rodzaju, w szczególności: pdf., doc., docx., jpg., mp4.
- Zakresem Umowy nie jest dostarczenie przez Lamilu urządzeń ani oprogramowań wskazanych w powyższym ustępie.
- Korzystanie z Usług Elektronicznych z uwagi na transmisję danych za pośrednictwem publicznej sieci Internet, wiąże się z zagrożeniem polegającym na ingerencji nieupoważnionych osób trzecich w dane przesyłane między Lamilu a Klientem. Lamilu ze swojej strony zapewnia środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby trzecie. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń Klient również powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.
- Klient jest zobowiązany do:
- niedostarczania podczas korzystania ze Strony Internetowej treści o charakterze bezprawnym,
- korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Stronę Internetową w sposób niezakłócający jej funkcjonowania, zgodny jej przeznaczeniem, przepisami prawa i Regulaminem,
- niemodyfikowania w sposób nieuprawniony treści znajdujących się na Stronie Internetowej w szczególności Cen lub opisów Produktów,
- podawania w udostępnionych w ramach Sklepu formularzach, jak i w trakcie współpracy z Lamilu wyłącznie prawdziwych i aktualnych, jak i niezwłocznego ich aktualizowania, jeśli jest to uzasadnione treścią zawartej Umowy,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych i udostępnianych w ramach Strony Internetowej jedynie w zakresie własnego użytku osobistego, chyba że Lamilu ze względu na charakter Umowy z Klientem wyraźnie postanowi inaczej.
- W przypadku umożliwienia Klientom zapoznania się z opiniami innych Klientów na Stronie Internetowej Lamilu podejmuje uzasadnione i proporcjonalne kroki celu weryfikacji, czy opinie są rzetelne i zamieszczone przez osoby, które rzeczywiście korzystały z Produktów. Weryfikacja opinii odbywa się przez bezpośredni kontakt z osobą, która je wystawiła. Wystawienie opinii jest zawsze dobrowolne. Publikacja opinii następuje za zgodą osoby, która ją napisała. Opinie odnośnie Lamilu są gromadzone również na serwisach zewnętrznych stosujących własne systemy weryfikacji, niezależne od Lamilu.
- Do Usług Elektronicznych świadczonych bezpłatnie przez Lamilu 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu na rzecz Klienta należą:
- Usługa udostępniania Klientom treści na Stronie Internetowej;
- Usługa korzystania przez Klientów ze Sklepu i Koszyka;
- Usługa założenia Konta Klienta – dostępna po dokonaniu rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego. Założenie Konta jest możliwe również podczas składania Zamówienia. Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta. Założenie Konta umożliwia dostęp do wielu dodatkowych funkcjonalności, w tym historii Zamówień;
- Usługa Newsletter – polegająca na możliwości otrzymywania od Lamilu informacji handlowych w formie wiadomości przesyłanych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej. W tym celu należy podać prawidłowy adres poczty elektronicznej lub aktywować odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym lub formularzu Zamówienia. Klient w każdym czasie może odwołać zgodę na przesyłanie informacji handlowych. Umowa o świadczenie usługi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia jego adresu e-mail z subskrypcji Newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości wysłanej w ramach usługi Newsletter.
- Lamilu podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego i zgodnego z prawem funkcjonowania Strony Internetowej, w tym Sklepu.
- Klient powinien poinformować Lamilu o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Strony Internetowej, które może zgłosić na adres kontaktowy wskazany w § 2. W reklamacji Klient powinien podać imię i nazwisko, adres do kontaktu, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości.
- W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego paragrafu, Lamilu może natychmiastowo wypowiedzieć umowę o świadczenie Usług Elektronicznych.
§5 Składanie Zamówienia i zawarcie Umowy
- Informacje o Produktach podane na podstronach Strony Internetowej, w szczególności ich opisy i ceny stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 k.c.
- Ceny Produktów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek (cena brutto). Produkty są prezentowane w cenach regularnych lub promocyjnych. Cena wskazywana przez Lamilu obok Ceny regularnej lub promocyjnej jest najniższą ceną, w jakiej Produkt był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni.
- Produkty mogą ponadto być prezentowane w ramach przedsprzedaży lub Promocji, których warunki określają odrębne regulaminy. Promocje nie łączą się, chyba że co innego wynika z odrębne regulaminu Promocji.
- Klient składa Zamówienie w formie elektronicznej przez Formularz Zamówień. Złożone Zamówienie stanowi ofertę zawarcia Umowy Produktów będących przedmiotem Zamówienia.
- Aby złożyć Zamówienie Klient powinien:
- na podstronie danego Produktu kliknąć opcję „Dodaj do koszyka”,
- przejść do Koszyka,
- wpisać i wykorzystać ewentualny kupon rabatowy,
- wypełnić Formularz Zamówienia przez podanie niezbędnych danych,
- wybrać sposób płatności,
- zaakceptować postanowienia niniejszego Regulaminu oraz w złożyć oświadczenia, o którym mowa w § 10 ust. 1 Regulaminu,
- kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny),
- dokonać płatności za przedmiot Zamówienia zgodnie z wybraną metodą,
- Oferta złożona w postaci elektronicznej jest wiążąca, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Lamilu prześle potwierdzenie przyjęcia Zamówienia.
- Potwierdzenie zostanie przesłane Klientowi na adres e-mail podany w Formularzu Zamówienia. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia należy w pierwszej kolejności zweryfikować folder „Spam” w swojej skrzynce odbiorczej, a następnie skontaktować się z Lamilu na adres kontaktowy wskazany w § 2.
- Jeżeli po złożeniu Zamówienia Klient chce odstąpić od Umowy i przysługuje mu takie prawo, może w tym celu skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, o którym mowa w § 10.
- Jeśli Klient dokonał przedpłaty z góry na poczet Zamówienia, a Lamilu go nie potwierdzi lub nie wykona (z zastrzeżeniem niewykonania Zamówienia z winy Klienta) uiszczone za Zamówienie płatności zostaną zwrócone Klientowi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że wyraźnie zgodzi się lub wskaże inny sposób zwrotu.
§6 Sposoby płatności
- Klient ma możliwość wyboru sposobu płatności spośród oferowanych przez operatora płatności – Przelewy 24 – Spółki PayPro SA (PayPro), Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP: 7792369887, KRS: 0000347935 wpisanej do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
- Płatność może zostać zrealizowana także przelewem bankowym bezpośrednio na rachunek bankowy w terminie wskazanym przez Lamilu.
- Uregulowanie płatności oznacza wpływ środków na konto Lamilu albo otrzymanie potwierdzenia od operatora płatności, a nie moment samego zlecenia płatności.
- W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie wyraźnie uzgodnionym między Stronami, Lamilu, może odstąpić od Umowy (anulować Zamówienie) w terminie 2 miesięcy od złożenia Zamówienia.
§7 Treści cyfrowe – E-booki i Szkolenia on-line
- Postanowienia niniejszego paragrafu odnoszą się do Produktów będących Treściami cyfrowymi. Produkty takie zawierają treści edukacyjne związane z kosmetyką i kosmetologią. Są to przykładowo: e-booki, Szkolenia online w postaci nagrań.
- Lamilu udostępnia Klientowi Treści cyfrowe zgodnie z Zamówieniem Klienta (realizacja Zamówienia). Następuje to przez przekazanie Klientowi danych umożliwiających indywidulany dostęp do tych Produktów lub bezpośrednie wysłanie tych Produktów na podany przez Klienta adres e-mail.
- Opis wszystkich Treści cyfrowych znajduje się na Stronie Internetowej. Dostęp do przedmiotu Zamówienia zostanie przyznany Klientowi niezwłocznie po zawarciu Umowy, chyba że inaczej wskazano w opisie tego Produktu (np. przedsprzedaż szkolenia).
- Z chwilą uzyskania dostępu do zamówionej Treści cyfrowej, w szczególności poprzez przesłanie linka do pobrania materiałów lub przesłania materiałów na adres e-mail Klienta, przedmiot Zamówienia uważa się za dostarczony w całości Klientowi.
- Korzystanie z Treści cyfrowych jest możliwe po spełnieniu niniejszych minimalnych wymogów na urządzeniach końcowych Klienta:
- komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu o minimalnej prędkości 5 Mb/s;
- skonfigurowana i aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki typu cookies oraz JaVaScript (np. Google Chrome, Opera, Internet Explorer);
- skonfigurowane i aktywne konto e-mail;
- w przypadku załączników poczty elektronicznej, a także Treści cyfrowych – oprogramowanie komputerowe obsługujące pliki danego rodzaju, w szczególności: pdf., doc., docx., jpg., mp4;
§8 Szkolenia
- Lamilu oferuje udział w Szkoleniu stacjonarnym lub Szkolenie on-line (w formie nagrania). Zasady Udziału w Szkoleniu stacjonarnym określa Umowa Szkoleniowa (dostępna pod adresem: link)
- Dostępność poszczególnych Szkoleń stacjonarnych ze względu na ich warsztatowy charakter może być ograniczona do określonej ilości osób. W przypadku maksymalnego zapełnienia grupy Sklep automatycznie zablokuje możliwość dokonania płatności i złożenia Zamówienia.
- Szczegółowy zakres konkretnego Szkolenia, jak i ogólne zasady współpracy Klienta z Lamilu zostały określone w opisie poszczególnych Szkoleń.
- Szkolenia stacjonarne będą odbywać się siedzibie Lamilu lub pod adresem wskazanym w opisie Szkolenia. za pomocą środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość wskazanego przez Lamilu.
- Szkolenie on-line obejmuje: licencję na korzystanie z nagrania, licencje na materiały szkoleniowe i wzory dokumentów. Dostęp do nagrania Szkolenia jest możliwy przez okres udzielonej licencji -wskazany w opisie danego Szkolenia.
- Klient przyjmuje do wiadomości i zobowiązuje się do stosowania zakazu udostępniania treści i materiału Szkolenia osobom trzecim.
§9 Reklamacje
- Lamilu ponosi odpowiedzialność wobec Klienta za niezgodność Produktu z Umową.
- Uprawnienia z powyżej wskazanego tytułu (określone w niniejszym § 10) dotyczą wyłącznie Klientów będących Konsumentami (w tym Przedsiębiorcami na prawach konsumentów).
- W przypadku stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową Klient powinien skontaktować się z Lamilu wskazując jednocześnie rodzaj niezgodności i oczekiwany sposób usunięcia wady Produktu.
- W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji rekomenduje się podanie przez Klienta informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności z Umową oraz danych kontaktowych składającego reklamację. Rekomendacje podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Jeżeli Produkty są niezgodne z Umową Konsument może żądać doprowadzenia do zgodności z Umową.
- Lamilu może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności we wskazany sposób jest niemożliwe lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów przez Lamilu. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się̨ wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku Produktu oraz wartość Produktu.
- Lamilu doprowadza Produkt do zgodności z Umową w rozsądnym terminie od chwili, w której został poinformowany o braku zgodności z Umową i bez nadmiernych niezgodności dla Klienta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową ponosi Lamilu.
- Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Klient może złożyć́ oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
- doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
- Lamilu nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową;
- brak zgodności z Umową występuję nadal, mimo, że Lamilu próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową;
- z oświadczenia Lamilu lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niegodności dla Klienta.
- Lamilu rozpatrzy Reklamację w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.
- Jeżeli Klient wykonując uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu z Umową wystosował odpowiednie żądanie, a Lamilu nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to zostało uznane przez Lamilu za uzasadnione.
- Lamilu odpowiada za brak zgodności z umową Produktów, który istniał w chwili jego dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od dostarczenia Produktu, istniał w chwili jej dostarczenia.
- Lamilu nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Produktu, jeżeli ten brak podstępnie zataił.
- Domniemanie wskazane w ust. 12 nie ma zastosowania, jeżeli:
- środowisko cyfrowe Klienta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Lamilu poinformował w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy o dostarczenie Treści cyfrowych;
- Klient, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy o obowiązku współpracy z Lamilu, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia czy brak zgodności Treści cyfrowej z Umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Klienta nie wykonuje tego obowiązku.
§10 Prawo odstąpienia od Umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy z zastrzeżeniem zdarzeń wskazanych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, w których Konsument traci to prawo. Należą do nich m.in.:
- Sytuacja, kiedy przedmiotem Umowy jest Treść cyfrowa (np. e-book, szkolenie on-line) niedostarczana na nośniku materialnym, za którą Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny i jeżeli został on uprzednio poinformowany i przyjął to do wiadomości, że utraci prawo odstąpienia od Umowy po seplenieniu świadczenia przez przedsiębiorcę. Potwierdzenie złożenia takiego oświadczenia powinno być przekazane Konsumentowi (oświadczenie o utracie prawa odstąpienia od Umowy).
- Sytuacja, kiedy przedmiotem Umowy jest świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli został on poinformowany i przyjął do wiadomości przed rozpoczęciem świadczenia, że utraci prawo odstąpienia od Umowy, kiedy Lamilu wykona w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą (oświadczenie o utracie prawa odstąpienia od Umowy). W przypadku wykonania części świadczenia Konsument jest zobowiązany do zapłaty za świadczenia spełnione do momentu odstąpienia od umowy zgodnie z art. 35 ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta.
- Odstąpienie od Umowy następuje poprzez poinformowanie Lamilu o swojej decyzji poprzez złożenie stosownego oświadczenia przed upływem 14 dni od daty dostarczenia Produktu. Oświadczenie takie może zostać wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną. Klient może w szczególności skorzystać ze wzoru oświadczenia odstąpienia od Umowy dołączonego do Regulaminu.
- W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Lamilu zwraca Konsumentowi otrzymane od niego płatności z zastrzeżeniem świadczeń spełnionych do momentu odstąpienia od Umowy.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte przy pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie wskaże na inne rozwiązanie.
§11 Prawa własności intelektualnej
- E-booki, Szkolenia on-line i inne treści prezentowane, przekazywane lub udostępniane Klientom (np. materiały szkoleniowe i wzory dokumentów) (dalej: treści i Treści cyfrowe) stanowią utwór w rozumieniu art. 1 p.a.
- Klient zobowiązuje się do przestrzegania warunków niniejszej licencji udzielanej na udostępniane przez Lamilu treści i Treści cyfrowe (zarówno darmowe, jak i odpłatne). Lamilu może ustalić odrębne zasady licencji dla poszczególnych Treści cyfrowych zamieszczając stosowny zapis w opisie danej treści i Treści cyfrowej.
- Klient ma prawo korzystać z treści i Treści cyfrowych wyłącznie na własny użytek w zakresie określonym Regulaminem, udzieloną licencją oraz prawem.
- Z chwilą dokonania płatności za Produkt Klientowi zostaje udzielona niewyłączna, niezbywalna, nieprzenoszalna, bez prawa sublicencjonowania i nieograniczona terytorialnie licencja na korzystanie z treści i Treści cyfrowych. Licencja zostaje udzielona na czas określony w opisie Produktu, a w przypadku nieokreślenia tego terminu na okres 5 lat.
- Licencja zostaje udzielona na następujących polach eksploatacji:
- w przypadku e-booków:
- trwałego lub czasowego wyświetlania i odtwarzania treści i Treści cyfrowej techniką cyfrową.
- w przypadku szkoleń on-line:
- trwałego lub czasowego wyświetlania i odtwarzania treści i Treści cyfrowej techniką cyfrową
- w przypadku innych treści cyfrowych i innych treści (w tym materiałów szkoleniowych):
- wielokrotnego pobrania Treści cyfrowej i jej zapisu techniką cyfrową w pamięci urządzenia;
- trwałego lub czasowego zwielokrotnienia treści i Treści cyfrowej w całości lub w części, techniką cyfrową, w zakresie, w którym dla wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania treści i Treści cyfrowej jest niezbędne jest jego zwielokrotnienie;
- trwałego lub czasowego wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania treści i Treści cyfrowej techniką cyfrową.
- wielokrotnego pobrania Treści cyfrowej i jej zapisu techniką cyfrową w pamięci urządzenia;
- trwałego lub czasowego zwielokrotnienia treści i Treści cyfrowej w całości lub w części, techniką cyfrową, w zakresie, w którym dla wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania treści i Treści cyfrowej jest niezbędne jest jego zwielokrotnienie;
- trwałego lub czasowego wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania treści i Treści cyfrowej techniką cyfrową.
- w przypadku e-booków:
- Licencja udzielona Klientowi nie upoważnia go w szczególności do:
- trwałego lub czasowego zwielokrotnienia treści i Treści cyfrowych w całości lub w części, w celu innym niż zwielokrotnienie na własny użytek,
- wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub w całości treści lub Treści cyfrowej w dostępnych na Stronie Internetowej,
- odpłatnego (komercyjnego) rozpowszechniania treści i Treści cyfrowych, jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
- nieodpłatnego rozpowszechniania treści i Treści cyfrowych jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie.
- Klient jest zobowiązany do zapoznania się z warunkami licencji. Dokonując akceptacji Regulaminu Klient potwierdza, że zapoznał się i akceptuje postanowienia licencji. Powyższe dotyczy także szczegółowych warunków licencji, jeśli zaprezentowano je odrębnie w opisie treści i Treści cyfrowej, w szczególności podczas składania Zamówienia przez Klienta.
- W przypadku uzasadnionego podejrzenia przez Lamilu działań Klienta lub osób trzecich działających na zlecenie lub w porozumieniu z Klientem naruszających prawa autorskie do treści lub Treści cyfrowych, Lamilu może dochodzić naprawienia wyrządzonej szkody na zasadach ogólnych.
§12 Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców
- Jeżeli Klient jest Przedsiębiorcą, odpowiedzialność Lamilu z tytułu rękojmi za wady jest wyłączona.
- Odpowiedzialność Lamilu w stosunku do Klienta będącego Przedsiębiorcą jest ograniczona do wysokości zapłaconej Ceny, przy czym Lamilu nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści czy szkód pośrednich.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Lamilu a Klientem będącym Przedsiębiorcą będą poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Lamilu.
§13 Newsletter
- W celu zawarcia usługi dostarczania przez Lamilu Newslettera, Klient powinien wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera poprzez (alternatywnie):
- udostępnienie swojego aktywnego adresu e-mail w przeznaczonym do tego miejscu na stronie internetowej Sklepu oraz naciśnięcie odpowiedniego przycisku;
- zaznaczenie odpowiedniego okienka w procesie rejestracji Konta Klienta;
- zmianę ustawień (zaznaczenie odpowiedniego pola) dotyczących Newslettera w ramach Konta Klienta.
- W przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie Newslettera w sposób określony w ust. 1 lit. a lub b powyżej umowa o świadczenie usługi dostarczania Newslettera zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez Klienta woli otrzymywania Newslettera poprzez kliknięcie w link aktywujący przesyłany przez Lamilu na podany przez Klienta adres e-mail lub numer telefonu.
- Klient może w każdym czasie rozwiązać z Lamilu umowę w zakresie dostarczania usługi Newslettera poprzez (alternatywnie):
- kliknięcie w link dezaktywacyjny znajdujący się w każdym Newsletterze przesyłanym do Klienta;
- zgłoszenie takiego żądania do Lamilu, podając jednocześnie adres e-mail Klienta, na który wysyłany jest Newsletter;
- zmianę ustawień (odznaczenie odpowiedniego pola) dotyczących Newslettera w ramach Konta Klienta.
§14 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Strony w razie zaistnienia sporu powinny podjąć próbę polubownego rozwiązania sporu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym:
- zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Lamilu,
- skorzystanie z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.¶
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr.
§15 Postanowienia końcowe
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce prywatności na Stronie Internetowej.
- Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie na Stronie Internetowej.
- Lamilu może wprowadzać zmiany w Regulaminie z ważnych przyczyn, w tym m.in., jeżeli zmienią się warunki zawarcia Umowy, przy zmianie obowiązujących przepisów, przy wprowadzeniu nowych Produktów, a także przy zmianie rozwiązań informatycznych. Do Umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia Umowy.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 10.07.2024.
- Regulamin podlega prawu polskiemu, ponadto sprawach nieregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Lamilu zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania promocji oraz do zmiany Cen bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta przed dokonaniem zmiany.
Wzór formularza odstąpienia od umowy
Korzystając z mojego prawa do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania Produktu, oświadczam, że odstępuję od zawartej z Lamilu Umowy:
Numer Zamówienia: […]
Nazwa Produktu: […]
Data zawarcia Umowy: […]
Cena: […]
Dane identyfikujące Klienta:
Imię i nazwisko: […]
Dane kontaktowe: […]
Zwrotu płatności proszę dokonać: przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został przez przy zakupie / na rachunek bankowy o następującym numerze: […]*
___________________________
podpis oraz data
* niewłaściwe usunąć / skreślić
Uwaga! Oświadczenie należy wysłać na adres e-mail Lamilu: reklamacje@lamilu.com.pl lub listownie: Kańkowo 39D, 07-320 Małkinia Górna